Klättra klättra!

Jag hade tänkt att skriva mer om bröllopet men jag kan beskriva dagen väldigt enkelt.
Den va perfekt!
Fint väder, fint brudpar, härliga gäster, mycket bra fest. Jag är supernöjd och hoppas att brudparet är ännu nöjdare ;)


Igår (måndag) jobbade jag 11-18 på hemmakväll, Tina och Tobias var då barnvakt åt Abbe, och DÅ tog han sina först steg :) tråkigt att jag inte såg de men de va nästan väntat eftersom han går så bra med stöd ;) Idag fick jag se 4 steg!

Dagen idag har varit underbar. Abbe sov till 9.30 och sen åkte vi ner till Timmele för att prata med förskolan. Åkte vidare till mamma för att umgås, lite mat fick vi även i magen. Abbe och Emil lekte jätte bra i sandlådan.
Vi åkte vidare till stan för att kolla in odd birds som självklart va stängt, men vi fick komma in ändå :)

Jag åkte hem och mamma, Martina, Theo, grannarna och Ulf kom förbi för att fika ute under våran stora parasoll ;) så mysigt :)

Abbe börjar nu klättra på allt, han klättrade helt själv i gåvagnen och kissade där i. Haha!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0