Livet på landet

Gårdagen va superfin med solsken och värme.
Abbe började med att sova till 10 ungefär sen var det dags för BVC besök för att väga och mäta lilleman, nu väger han 8,5kg och är 73 lång så det börjar bli lite tungt att gå och bära på han, speciellt när han oftast vill somna till våra vaggningar i famnen :) Men än går det.
 
Sen hängde vi ute på gräsmattan och lekte :) Det blev lite sång, fast han va mest intresserad av att gå med sin nya lastbil som han fått av Mickes kompis mamma. Så han gick fram och tillbaka på gräsmattan :)
De sköna är att han inte stoppar in allt i munnen "peppar peppar" för då behöver man inte alltid ha ögonen på honom. 
 
På eftermiddagen åkte vi in till stan en sväng för att sedan möta upp Micke i Vegby för att kolla ett hus.
JÄTTEFINT hus, precis i min smak! Men läget va sämre tycker jag. Så denna gången hoppar vi det.
 
Vi bor ju JÄTTE bra nu. Jag trivs med att inte ha grannar överallt och att kunna ha Abbe ute sen när han blir större utan att jag ska bli orolig att han springer ut på vägen.. Här är inte jätte trafikerat :)
Huset är litet och passar fint nu också när vi inte är så stor familj (större hoppas jag vi blir en dag). Vi ser hästar och traktorer dagligen. 
Men vi hyr huset och en dag vill vi ha större och eget. Så vi kollar runt lite på hus. Behöver ju inte bli något de närmsta åren... bara vi hittar vårat drömhus :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ett jättefint hus som ligger helt underbart här i Påbo som är till salu ;)

2013-05-08 @ 22:05:08
Postat av: Carina Deann Kilbrand

Det var jag som kommenterade ;)

2013-05-08 @ 22:05:48
URL: http://alltruntomkringochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0