Lördag, det blev bra tillslut ;)

Jag va så fruktansvärt orolig hur lördagen skulle sluta.

Den började med att jag åkte in och jobba på Busaåkalasa mellan 11-13, hem fort så Micke kunde åka till samlingen och spela match sen. Vid 16 åkte jag till mamma och pappa för att Abbe skulle vara där till Micke kom för jag va tvungen att åka och jobba kl.17 på hemmakväll. Slutade 20 och då åkte jag hem, sminka på mig lite mer, satte på mig en klänning. Sen åkte jag och Micke till uif festen som va i ishallen.
State of drama skulle spela där :)
Riktig bra spelning och från ingenstans fick man en puss från scenen (lite får man väl skryta?) :) inte som tjejen som blev uppdragen på Robbie Williams konsert, inte lika kända. Men man hoppas väl på god väg :)

Tack min kära mamma och pappa för att Abbe kunde sova där och tack min kära sambo för en fin kväll, idag mår du inte lika bra ;) hihi.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hur trodde du kvällen skulle sluta då?
Shit vad stor Abbe blivit! Ska vi ses någon dag?!

Svar: Att jag inte skulle orka kvällen för allt stress på dagen, men det gjorde jag ju :)JAG VILL SES :))
Alexandra Karlsson

2013-05-06 @ 07:09:39
URL: http://bjalhammar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0