Puss du griniga bebis

Dagen ute har varit fin, men idag valde jag och Abbe att vara inne för vi båda var väldigt förkylda och jag orkade verkligen inte klä på oss och gå ut.
Jag vaknade vid 10 idag av att Abbe låg och pratade i sin säng, så underbart :)
Men tänder är på ingång, ser ut som alla tänder i överkäken vill komma samtidigt. Så på dagarna är han väldigt grinig, äter dåligt, vill konstant bli buren mm. Visst är det mysigt att bära runt på sin son, men att inte ens kunna göra mat till sig själv då går det för långt. Tyvärr så är det nästan alltid i den stilen, får jag för mig att laga mat så står han vid mina ben och storgrinar... Jag stressar och maten blir äcklig :( Men det blir väl bättre med tiden hoppas jag på.
 
Jag hann även att sy ett par JÄTTE fina byxor till Abbe medans han roade sig någon sekund och sen grinade.. Men jag är nöjd för jag gjorde dom väldigt fort :) Gick sedan och la honom för middagsvila i spjälsängen och hoppade även själv i där när han väl hade somnat, mysigt värre :)
 
När Abbe gick till sängs för natten så passade jag på att ta på mig löparskorna och sprang/gick 4km. Jag tycker att jag är väldigt hurtig till och ifrån. Men även väldigt onyttig så det spelar nog inte så stor roll att jag är ute och springer. Men man kan ju njuta för stunden :) När jag kom hem så plockade vi fram utemöblerna och tog ett glas rött och lite godis för att fira detta :)
 
Nu sover huset och snart jag också :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0