Vilken fin helg :)

I julklapp fick jag och mina syskon en hemlig resa av mamma och pappa, så i helgen var det dags!
 
Vi hamnade i Uddevalla av alla ställen. Ett underbart mysigt hotell vid namnet Bohusgården, jag rekomenderar det verkligen. Mamma och Pappa tyckte att vi skulle komma bort från allt och bara ta det lugnt och umgås med varandra. Så vi badade, bubblade, solade, badade lite till, drack rom och cola, åt hotellfrukost, skrattade fruktansvärt mycket, kramades, promenerade och bara tog det lugnt.
Det va den bästa julklappen jag någonsin fått :)
Tack mamma och pappa för den fantastiska helgen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

Underbar helg och så härligt att få ha alla barnen omkring sig och bara vara en familj igen :) Tack för att ni är de ni är....Kram

2013-05-17 @ 08:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0