Sista timmarna som 24 åring :)

Imorgon är det min dag.. hela dagen :)
Jag ska bara njuta av att fylla år och ta emot alla grattishälsningar med ett leende.
 
Det är andra året nu som jag får fira min födelsedag ensam, innan har jag alltid firat den ihop med min kära morfar som fyllde också. Men han finns med i mina tankar och imorgon finns han med lite extra. Jag och mamma var och tände ett ljus och la fina blommor hos han och mormor innan. :)
 
I lördags överraskade Ida mig med att åka till Borås och shoppa kläder till mig (en överraskning från Micke). Jag ville då köpa lite fina gravidkläder som jag kan ha på mig nu MEN..... Vad är det för jävla utbud av mammakläder egentligen?? Vi var inne på JC, Indiska, Gina Tricot, MQ, Kappahl, Åhlens, Fait och till sist H&M. Ingen av dessa butiker hade minsta lilla utbud av detta, H&M hade en liten liten hörna med lite "tantiga" mammakläder. Tillslut hittade jag en klänning på H&M och en klänning + leggings på Fait. Men så tråkigt det är att gå och shoppa när man är gravid och vill se lite fin ut :(
 
När vi hade shoppat klart så åkte vi vidare hem till henne för att skåla, tjöta skit och fixa till oss. Hon gjorde mig så fin i håret och sminkade till mig lite också :)
Sen åkte vi vidare till idrottens hus i Timmele för där stod mina vänner och sjöööööng för mig :)
Micke hade ordnat hela dagen och den var fantastisk :)
Jag sa till han för ett tag sen att jag inte ville ha någon 25-års fest med alkohol, utan bara ett firande och att alla barnen skulle vara med istället. Och så blev det också. Liv var det iallafall hela kvällen, och jag var sjukt nöjd! 
 
Men nu sitter vi här i soffan, Micke kollar på fotboll och jag njuter av mina sista timmar som 24-åring :)
 
tjooooåtjim :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0