Ojojojoj

Det va "slå på fingrarna" så längesen jag bloggade. Läser bloggar hit och dit men blir aldrig av att jag skriver något själv. Men nu så, Micke ligger bredvid mig och susar ;)

Livet leker. Jag jobbar inte längre heltid på sommarjobbet utan har nu gått tillbaka till 50% mammaledig och jobba 50%. Micke jobbar nu igen efter sina 9 veckors ledighet i sommar ;)
Abbe utvecklas heeeela tiden. Ilska, irritation, glädje, hjälpsamhet, och fruktansvärt mycket skratt och speed i kroppen har denna lilla människan.
På onsdag börjar vi med inskolning lite lätt. Kommer inte ha honom där länge till en början, bara 8 timmar i veckan och de känns skönt! Sen blir det förmodligen 15 timmars för honom och det känns faktiskt bra också ;)

Idag tog jag med min kära sambo till oliven i Borås och lämnade Abbe hos sin mormor. Vi behöver komma bort ensamma lite. Vi går om varandra på dagarna och vardagsirritationer dyker upp titt som tätt. Vad vore då inte bättre med ensamtid och lite lugn så man hinner prata med varandra?! ;)) Jag tycker iallafall att det är oerhört nyttigt och mysigt ;)

Nu ska jag krama om min sambo och viska i hans öra att jag tycker om han <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0