Börja blogga, hinner man det?

Nu har det ju hänt en massa i mitt liv sen jag blogga senast. Och jag känner ett sug att ta upp bloggen igen, men hinner man det när man nu ska bli två-barns morsa?
Det återstår att se :)
 
Ja du läste rätt, har jag sagt det?
Idag är det bara 11 dagar kvar till beräknad förlossning. Jag hoppas ju såklart att det startar tidigare eftersom jag har foglossningar till och ifrån.
Men på ett sätt hoppas jag att det kan sätta igång runt beräknat eftersom vi ska flytta i samma veva till vårat drömhus. Då vore det ju fantastiskt om Micke kunde vara ledig från jobbet.
 
Så mycket hann jag att blogga, nu ropar lilleman på mig från sängen! Det får självklart hans far ta för nu ska jag ut med hunden :)
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Natasha

HAHA! Det är sjukt! Jag som tycker Ella låter så högt, kan inte förstår hur någon skulle kunna sova igenom det 😜
Ja, jag känner att lite sömn för mamma hade inte suttit helt fel, men snart, snart kommer det! Jag känner det på mig! ;) Allt går bra med Ella, jag hoppas allt är bra med er! Och att ert lilla tillskott kommer snart <3

2014-02-03 @ 21:23:16
URL: http://sonatasha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0